پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

بزرگترین جابجایی‌ های روز پایانی نقل‌ و انتقالات(عکس)

از رونالدو تا گرت بیل:

بزرگترین جابجایی‌ های روز پایانی نقل‌ و انتقالات(عکس)


امروز آخرین روز فصل نقل و انتقالات تابستانی است و تیم ها در تلاش هستند تا مهره های موردنظرشان را تا پیش از بسته شدن پنجره انتقالات جذب کنند.


 
 

سال گذشته در چنین روزی بود که داوید دخیا در آستانه پیوستن به رئال از یونایتد بود اما یک اشتباه اداری باعث شد تا این انتقال صورت نگیرد. امسال اما به نظر نمی رسد که جابجایی بزرگی در روز پایانی صورت بگیرد.

 

در زیر نگاهی داریم به چند نقل و انتقال تاریخی و بزرگ در روز 31 آگوست:

 

 

 

 

رونالدوی برزیلی: سال 2002 بود که رئال مادرید پس از مذاکراتی طولانی با اینتر که یک ماه به دراز کشید، توانست یک ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات، رونالدو نازاریو را به خدمت بگیرد. رونالدو در آن مقطع بهترین مهاجم دنیا بود.

او که همان سال آقای گل و فاتح جام جهانی شده بود، شروعی خیره کننده با رئال داشت و در اولین بازی خود برای این تیم دو گل به بتیس زد و در پایان فصل، ضمن قهرمانی با رئال در لالیگا توانست عنوان آقای گلی را نیز از آن خود کند. رونالدو 5 فصل در رئال مادرید حضور داشت.

 

 

 

وین رونی: سال 2004، منچستریونایتد در روز پایانی نقل و انتقالات توانست وین رونی جوان را با رقم 40 میلیون یورو جذب کند. بدین ترتیب رونی به یازدهمین بازیکن گران تاریخ فوتبال در آن مقطع تبدیل شد. رونی هم اکنون کاپیتان شیاطین سرخ است و با این تیم بیشتر عناوین ممکن در سطح باشگاهی را کسب کرده است.

 

 

 

 

راموس: سال 2005، رئال مادرید که در مذاکره با مسئولان سویا برای جذب راموس به نتیجه ای نرسیده بود، در آخرین ساعات توانست با پرداخت 27 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد راموس، این بازیکن را به خدمت بگیرد. راموس هم اکنون کاپیتان رئال است و گل های حساس او تا سال ها از یاد هواداران این تیم نخواهد رفت.

 

 

 

 

روبینیو: ستاره برزیلی، سال 2008 تصمیم به جدایی از رئال گرفت و در نهایت سیتی توانست با پرداخت 40 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد. سال 2010 نیز روبینیو در آخرین روز نقل و انتقالات و با قراردادی به ارزش 42 میلیون یورو از سیتی به میلان پیوست.

 

 

 

 

اوزیل: مسوت اوزیل سال 2013 در روز پایانی نقل و انتقالات از رئال جدا و به آرسنال پیوست. توپچی ها برای جذب او 45 میلیون یورو هزینه کردند. رونالدو پس از رفتن اوزیل گفته بود که این بدترین خبر ممکن برای وی بود چون اوزیل بیش از هر بازیکنی در زمین فوتبال با وی هماهنگ بود.

 

 

 

 

گرت بیل: فوق ستاره ولزی، سال 2013 با رقم 100 میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوست؛ در حالیکه مذاکرات دو باشگاه تا روز پایانی بی نتیجه مانده بود. بیل برای آمدن به رئال، قید حضور در تمرینات تاتنهام را نیز زده بود. او که به قطار سریع السیر کاردیف مشهور شده، در سه سال اخیر دو بار همراه رئال عنوان قهرمانی اروپا را کسب کرده و گل هایی به یادماندنی برای کهکشانی ها به ثمر رسانده است.

 

در این بین می توان به پیوستن آنتونیو ریس به رئال از آرسنال در سال 2006 یا پیوستن قرضی فالکائو به یونایتد از موناکو در سال 2014 نیز اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد