پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

مارادونا نگران مهاجمان مکزیک است

مارادونا نگران مهاجمان مکزیک است

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین قبل از بازی با مکزیک در مرحله حذفی جام جهانی 2010 تصدیق کرد که نگران مهاجمان این تیم است.


   تیم آرژانتین بعد از پیروزی در هر سه بازی مرحله گروهی خود به دور دوم جام نوزدهم صعود کرده در حالی که مکزیک بعد از تساوی با آفریقای جنوبی، باخت به اروگوئه و شکست 2 بر 0 فرانسه در یک بازی دیدنی، جواز حضور در این مرحله را به دست آورده است.
 همین مساله باعث نگرانی "دیه گو مارادونا" شده به طوری که گفته است: مکزیک به خاطر داشتن "رافائل مارکز"، "آندرس گواردادو"، "جیوانی دوس سانتوس" و برخی بازیکنان دیگری که در اختیار دارد، ما را نگران می کند.
 سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین افزود: می دانیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت، اما با این تیم و بازیکنانی که داریم، می توانیم به موفقیت برسیم.
 مارادونا همچنین به تمجید از "خاویر آگیره" همتای خود در تیم مکزیک و سرمربی سابق اتلتیکو مادرید پرداخت و گفت: احترام زیادی برای او قائلم. او مربی بزرگی است و توانسته مکزیک را به دور دوم برساند. گرچه آنها بسختی توانستند صعود کنند، اما باید بدانند که آرژانتین هم تاریخچه با شکوهی دارد.
 این مربی 49 ساله همچنین در مورد انتقادهایی که در آرژانتین از روش های او در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی می شد، اظهار داشت: تیم در حال حاضر در بهترین شرایط است. البته همیشه مشکلاتی وجود دارد، اما بعد از آن همه انتقاد، پیروزی در سه بازی جام جهانی و حفظ تمرکز کار راحتی نیست.
 وی تاکید کرد: مردم می گفتند این تیم فاجعه است و بدترین تیمی است که تاکنون دیده اند، اما حالا نظرشان عوض شده است. ما همان بازیکنان را داریم پس نباید هر چیزی که می شنوید را باور کنید.
 مارادونا گفت: هنوز هم می گویم تیم های دیگری مدعی قهرمانی هستند. ما فقط اینجا هستیم که بجنگیم، اما این بار جنگ برای تاریخ است، چون تاریخ از زمانی آغاز می شود که مسیر کوتاه و باریک شود.
 وی در خاتمه از مطبوعات خواست به خاطر آنچه در گذشته نوشته اند، عذرخواهی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد