پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

جعفری: فرکی با موافقت من سرمربی نفت شد

جعفری: فرکی با موافقت من سرمربی نفت شد

مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاسی شیراز گفت: حسین فرکی با موافقت من از مقاومت جدا و سرمربی نفت تهران شد.


 جعفر جعفری در خصوص پیوستن حسین فرکی به تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: ما با فرکی به صورت شفاهی به توافق رسیده بودیم و وی به تیم مقاومت تعهد اخلاقی داشت، اما پس از پیشنهاد از نفت و خواست خود او با پیوستنش به تیم تهرانی موافقت کردیم.

 وی ادامه داد: فرکی و چندین نفر با من تماس گرفتند. او از من اجازه خواست به تیم نفت بپیوندد و من نیز با این انتقال موافقت کردم تا جلوی پیشرفت وی را نگرفته باشیم.
 جعفری در مورد انتخاب سرمربی خاطرنشان کرد: هنوز تصمیم جدیدی را اتخاذ نکرده‌ایم و در آینده باید با برگزاری جلسه در این مورد تصمیم بگیریم.

حسین فرکی روز چهارشنبه گذشته برای سرمربیگری تیم فوتبال دسته اولی مقاومت به توافق رسید، اما عصر امروز خبر پیوستن وی به تیم فوتبال نفت تهران منتشر شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد