پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

آرسنال و چلسی جشنواره گل به راه انداختند

آرسنال و چلسی جشنواره گل به راه انداختند


آرسنال و چلسی هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس را با پیروزی پرگل پشت سر گذاشتند.


هفته‌ی دوم لیگ جزیره شنبه شب با انجام 7 دیدار پیگیری شد که در مهم ترین دیدارها، چلسی مدافع عنوان قهرمانی نتیجه پرگل هفته گذشته را تکرار کرد و با شش گل ویگان اتلتیک را در هم کوبید و با شش امتیاز و تفاضل گل 12+ مقتدرانه در صدر جدول ایستاد.

 در این دیدار که در زمین ویگان برگزار شد، یوسی بنایون و فرانک مالودا یک بار و سالومون کالو و آنلکا هر کدام دو بار برای آبی های لندن گلزنی کردند. آنلکا که پیش از آغاز بازی مورد حمایت آنچلوتی قرار گرفته بود پاسخ اعتماد او را به خوبی داد.

 چلسی هفته گذشته هم با شش گل وست برومویچ را شکست داده و فصل را طوفانی آغاز کرده بود.

 در دیگر دیدار برگزار شده، آرسنال میزبان بلکپول بود و در پایان با هت تریک تئو والکات، با نتیجه 6 بر صفر از سد میهمان خود گذشت. آبو دیابی، چاماخ و آرشاوین (از روی نقطه پنالتی) سه گل دیگر توپچی ها را در این دیدار به ثمر رساندند. بلکپول از دقیقه 32 به دنبال اخراج ایوات 10 نفره کار را دنبال کرد.

 تاتنهام هم که هفته گذشته تیم پرستاره منچسترسیتی را با تساوی بدون گل متوقف کرده بود، نخستین پیروزی اش را به دست آورد و با نتیجه 2 بر یک استوک سیتی را شکست داد، تا شاگردان هری ردنپ چهارشنبه برای جبران شکست در دیدار رفت پلی آف لیگ قهرمانان با روحیه بالایی به میدان بروند.

 تاتنهام پیش از آغاز هفته سوم لیگ برتر انگلیس چهارشنبه در ورزشگاه هارت لین مقابل تیم سوئیسی یانگ بویز قرار خواهد گرفت تا شکست 3 بر دو در دیدار رفت را جبران کرده و به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

 در چارچوب این رقابت ها 4 دیدار دیگر برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

بیرمنگام 2- بلکبرن یک

اورتون یک - ولورهمپتون یک

وست برومویچ یک - ساندرلند یک

وستهام یک - بولتون 3

 هفته دوم لیگ برتر یکشنبه با انجام دو دیدار دیگر پیگیری می شود و ابتدا نیوکاسل و استون ویلا با هم دیدار می کنند و در ادامه منچستریونایتد در زمین فولام به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا می رود.

 در آخرین دیدار هفته دوم و مهم ترین دیدار این هفته، منچسترسیتی در خانه از لیورپول پذیرایی می کند. هر دو تیم در هفته اول مقابل حریفانشان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند.

 هم اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس چلسی با شش امتیاز و تفاضل خیره کننده 12+ در صدر قرار دارد و تیم های آرسنال، بیرمنگام و ولورههمپتون با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده های بعدی ایستاده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد