پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

صالح: امسال سال بلوغ تاکتیکی سایپاست

صالح: امسال سال بلوغ تاکتیکی سایپاست


سرمربی تیم فوتبال سایپا در دیدار با مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا گفت: امسال سال بلوغ تاکتیکی سایپاست و از بحران روحی عبور کرده‌ایم.


به نقل از سایت باشگاه سایپا، نشست اعضای کادر فنی تیم فوتبال سایپا و مهندس پوستین دوز، در محل دفترمدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور آرش کوشا، مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی، قاسم حلاجیان معاون فرهنگی وارتباطات این شرکت و تمامی اعضای کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجید صالح، ضمن اظهار شادمانی از حضور خود در سایپا، این مجموعه را خاستگاه و خانه خود خواند و تاکید کرد که بسیار علاقمندم با الطاف خداوند و همیاری بازیکنان خوب سایپا در حد نام این مجموعه بزرگ نتایج خوبی را در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کسب کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به توانایی تیم فوتبال اشاره کرد و افزود: امسال سال بلوغ تاکتیکی سایپاست و با توجه به شرایط تیم در فصل گذشته و عبور از بحران روحی هم اکنون تیم سایپا در نقطه عطف خود قرار دارد. شرایطی که بی شک پایان بحران روحی تیم به شمار می‌آید.

سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا ادامه داد: امروز زمینه تغییر شخصیت تیمی کاملا فراهم است. با توجه به تاکید جناب کوشا مبنی بر عبور از "شخص به شخصیت " در فرایند تیم سازی سایپا، در تلاش هستیم تا سرفصل‌های ایجاد تیم هماهنگ و منسجم از طریق ترکیب اجزای تیم را پیگیری کنیم.

در ادامه این نشست پوستین دوز مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا با اشاره به روند رو به رشد شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و تبدیل آن از تیمداری به شرکت ورزشی در طراز فرهنگی، تاکید کرد: باید با عنایت به حضور چهره‌های رسانه‌ای نظیر بابازاده بیژن طاهری، سعید رجبی و سایر بازیکنان این تیم، موضوع رسانه‌ای شدن این شرکت تحقق یابد.
وی با اشاره به ارتقا فعالیت‌های فرهنگی و کارکرد‌های باشگاه در گستره فرهنگ، موضوع اقتصاد ورزش و تلاش برای تحقق کامل اقتصاد ورزش را از ضروریات شرکت در دوره جدید مدیریتی برشمرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با تمجید از پیشینه حضور مهندس مجید صالح در شرکت سایپا وی را دارای اخلاق و روحیه بالای دانست گفت: این مربی توانای امروز فوتبال، در زمانی که خود بازیکن فوتبال بود نیز بسیار بازیکن با اخلاقی بود و با تیز پایی خود تیم رقیب را از پا می‌انداخت.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که امروز از درون سایپا، عزیزی پیدا شد که با انتخابش به عنوان سرمربی نه تنها سبب شد که بین کارکنان سایپا انرژی بسیاری ایجاد شود بلکه توقعات از تیم فوتبال سایپا را ارتقا داد.

همچنین در ادامه این نشست کوشا مدیرعامل باشگاه سایپابا معرفی فوتبال به عنوان یک هنر عنوان کرد: به لطف خدا و حضور سرمایه‌های سازمانی در سایپا و برخورداری از دانش فنی در سطح گروه، شاهد بالندگی کم نظیری در تیم‌های باشگاه هستیم. امروز بر اساس مفاد برنامه پرواز 95 سایپا، برنامه جامع فوتبال سایپا نیز در حال تدوین است.
کوشاحضور تقوی، داریوش یزدانی، سعید رجبی و مهندس صالح در تیم‌های مختلف سایپا را نوید بخش شکل گیری روندی دانست که به ایجاد سبک و سیاقی ویژه در فوتبال ملی و ببا نام سایپا منجر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد