پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

اظهارات ترابیان در واکنش به انحلال تیم فوتسال پرسپولیس

اظهارات ترابیان در واکنش به انحلال تیم فوتسال پرسپولیس 
 


رئیس کمیته فوتسال در واکنش به کناره‌گیری پرسپولیس گفت:‌ تهدید هیچ معنایی ندارد چون بارها گفته‌ایم قراردادها باید در هیئت فوتبال استان‌ها ثبت شود.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی‌ها از هشت شهریور آغاز می‌شود. ما لیگ را با 14 تیم آغاز می‌کنیم و اگر هنوز تیمی قصد شرکت در رقابت‌ها را دارد، باید تا آخر مرداد کارهای مربوط به واگذاری امتیاز و ارسال مدارک را انجام دهد.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم تقسیم بازیکن در تیم‌ها خوب و راضی‌کننده بوده و در این شرایط رقابت‌های خوبی را آغاز خواهیم کرد. در برگزاری بازی‌ها تا جایی که امکان دارد نظم و انضباط را حکمفرما خواهیم کرد.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: به زودی و احتمالا در همین هفته جلسه‌ای با ناظرین لیگ خواهیم داشت و در آن باز هم تاکید خواهد شد که حتما مقررات به صورت دقیق و براساس استانداردهای AFC و فیفا  به اجرا درآید و با هر کسی که نخواهد مقررات را رعایت کند به شدت برخورد خواهیم کرد. باید آرام آرام این نکته جا بیفتد که با اندک اتفاق و یا حتی اشتباهی، به داور حمله نشود و کسی بی‌جهت داخل زمین مسابقه نشود.

ترابیان در مورد تهدید پرسپولیسی‌‌ها به انحلال تیم فوتسال شان به دلیل جدایی وحید شمسایی از این تیم با وجود داشتن قرارداد داخلی، تصریح کرد: نمی‌خواهم خیلی وارد این بحث شوم. فقط سعی می کنیم در مورد آنچه به ما ارجاع شده طبق مقررات تصمیم گیری کنیم. تهدید در این شرایط معنایی ندارد. هر تیمی که وارد رقابت‌ها شد به آنها خوش آمد می‌گوییم و هر تیمی هم که مدارکش را تحویل نداد روانه لیگ دسته اول می‌شود. اگر برای حضور در لیگ دسته اول هم به موقع اقدام نکردند به لیگ دو سقوط می‌کنند.

وی گفت: یک سری مقررات داریم و بارها هم تاکید کرده‌ایم که هر کسی می‌خواهد بازیکنی را جذب کند، قراردادش را در هیئت فوتبال به ثبت برساند تا مو لای درزش نرود. اگر غیر از این باشد خود را درگیر مسائل داخلی باشگاه‌ها نمی‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد احتمال واگذاری میزبانی دیدار تیم‌های ملی ایران و روسیه به اصفهانی‌ها گفت:‌ قرار است به زودی با نماینده باشگاه گیتی‌ پسند نشستی داشته باشیم و قرارداد بین‌مان منعقد شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، میزبانی این مسابقه را به استان دیگری خواهیم داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد