پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

عاشق بازی برای تیم ملی فوتبال ایران هستم

عاشق بازی برای تیم ملی فوتبال ایران هستم


مهاجم ایرانی تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان از علاقمندی خود برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.


کارلوس کی‌روش پیش از این عنوان کرده بود اشکان دژاگه می تواند برای تیم ملی ایران بازی کند با این حال نه برای دو بازی رفت و برگشت مقابل مالدیو و نه برای دیدار مقابل اندونزی از این بازیکن دعوت به عمل نیاورد.
 
 سرمربی پرتغالی تیم فوتبال ایران روز جمعه در نشست خبری فدراسیون فوتبال بار دیگر تاکید کرد که دژآگه می تواند به تیم ملی ایران کمک کند.
 
 بازیکن 25 ساله ایرانی تیم وولفسبورگ که بازی در تمام رده های سنی فوتبال آلمان به جز تیم ملی بزرگسالان را در کارنامه دارد، در خصوص علاقمندی خود برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران گفت: دوست دارم به تیم ملی ایران دعوت شوم چرا که واقعا به کشورم عشق می ورزم. من پیشرفت فوتبال ایران را زیر نظر دارم. کارلوس کی‌روش یک بار مرا به تمرینات تیم فوتبال ایران دعوت کرد اما پس از آن هرگز خبری نشد.
 
 وی افزود: والدینم در پنج سال گذشته دست کم سالی یک بار از ایران دیدن کرده اند و خود من هم در آینده نزدیک به ایران خواهم آمد. آماده ام هر کاری را انجام دهم تا به تیم ملی ایران دعوت شوم. پدرم هم از این تصمیم من حمایت می کند. خوشحالم از اینکه مورد حمایت خانواده ام هستم.
 
 تیم فوتبال ایران روز جمعه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با اندونزی در ورزشگاه آزادی دیدار خواهد کرد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد