پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

تعداد مدال های ایران به عدد 3 رسید



تعداد مدال های ایران به عدد 3 رسید

مردانی مدال نقره تکواندوی جهان را کسب کرد


تکواندوکار وزن هشتم ایران به مدال نقره بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.


 
 در پایان پنجمین روز از این رقابتها در سالن تازه تاسیس "سنتر اکس پوزیتور" شهر پوئبلا، سجاد مردانی در وزن 87+ کیلو گرم ( وزن هشتم) با شکست 10 بر 2 مقابل نماینده گابن در مبارزه فینال ، مدال نقره را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا،ملی پوش وزن هشتم تکواندوی ایران برای رسیدن به مبارزه فینال، در مبارزه اول خود و در راند طلایی "دیمیتری شوکین" از ازبکستان را شکست داد. در دور دوم " فورتیر کولمبه" دارنده یک طلا و دو برنز رقابتهای قهرمانی آمریکا از کانادا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی "لئوناردو باسیل" نفر اول اروپا در سال 2012 و دارنده مدال برنز جهان در سال 2005 از ایتالیا را 14 بر 2 شکست داد ومدال برنزش را قطعی کرد.

مردانی در دور پنجم و مرحله نیمه نهایی با "روسبلیس دسپانیه" نفر سوم المپیک لندن و قهرمان دانشجویان جهان از کوبا مبارزه کرد و توانست در راند طلایی به پیروزی رسیده و به فینال این وزن(87) کیلوگرم راه یابد که در فینال با شکست مقابل نماینده گابن نقره گرفت.

در دیگر مبارزات امروز(شنبه)، تیم ایران نماینده دیگری هم داشت که در وزن 87- کیلو گرم ( وزن هفتم) مهدی خدابخشی در دور اول تکواندوکاری از کره جنوبی را18 بر 8 شکست داد. در دور دوم نماینده امریکا را 9 بر 6 از پیش رو برداشت.

وی در دور سوم نماینده افریقای مرکزی را 6 بر 2 شکست داد اما در مبارزه چهارم خود 4 بر 3 مغلوب تکواندوکار تونسی شد و در یک قدمی سکو از دور رقابتها کنار رفت.

با نشان نقره سجاد مردانی ، جمع مدالهای تیم ملی مردان تکواندوی ایران در رقابتهای جهانی 2013 به عدد 3 رسید.هادی مستعان در وزن دوم، نشان نقره و بهنام اسبقی در وزن چهارم مدال طلا کسب کرده بودند.

امروز(شنبه) و بامداد فردا(یکشنبه) تیم ایران دو نماینده خواهد داشت که طبق برنامه در وزن 63- کیلوگرم مردان محمد خمسه در مبارزه اول خود با " فیلیپه انجو" از برزیل روبه رو می شود. وی در صورت پیروزی در این دیدار باید با برنده پیکار ونزوئلا و هلند مبارزه کند.

در بخش بانوان در وزن 57- کیلوگرم هم سوسن حاجی پور کاپیتان تیم ملی در دور اول با نماینده ازبکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این مبارزه ، در دور دوم با برنده تکواندوکاران پورتوریکو و کرواسی رو به رو خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد