پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

تدابیر کمیته پزشکی برای داربی 77


تدابیر کمیته پزشکی برای داربی 77


رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره تدابیر این کمیته برای داربی 77 پایتخت به نکاتی اشاره کرد.


 
 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دکتر احمد هاشمیان، درباره تدابیری که برای داربی اندیشیده شده گفت: مباحث پزشکی مورد نیاز در مسابقه به روال مرسوم در نشست هماهنگی مسابقه مطرح می شود و همه پیش بینی ها و استانداردها به باشگاه میزبان و هیات استان ابلاغ شده و حضور آمبولانس های مجهز در کنار زمین ویژه بازیکنان و افرادی که در محوطه زمین حضور دارند و همچنین تسهیلاتی برای حضور تماشاگران و طرفداران علاقه مند در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در خصوص تسهیلات پزشکی کلیه تیم ها مجهزند با تجهیزات استاندارد و ابلاغ شده در کنار تیم حضور داشته باشند و همه امکانات مورد نیاز در اختیار تیم ها است و با خیال آسوده می توانند وارد زمین شوند و شاهد مسابقه جذاب و با نتیجه خوبی باشیم.

هاشمیان درباره کنترل دوپینگ در داربی گفت: باید بگویم همیشه یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تصادفی مسابقه در نمونه گیری است و مسابقات داربی در همه شهرها و به ویژه داربی تهران، از ضریب حساسیت بالاتری برخوردار است لذا شانس اینکه بازیکنان مسابقات داربی به صورت تصادفی انتخاب شوند زیاد است و همانطوری که بازیکنان باید آماده باشند کمیته پزشکی هم باید آماده باشد. به هر جهت در داربی شرایط نسبت به سایر مسابقات حساس تر است و لذا بازیکنان حرفه ای ما مثل همیشه در داربی آماده اند که ثابت کنند که کاملا جوانب بازی جوانمردانه را رعایت می کنند و نه خود بازیکنان و نه کادر هیچ نگرانی ندارند و مسلما برای نمونه دادن آماده هستند. ماموران کنتزل دوپینگ هم در ورزشگاه حضور دارند تا نمونه گیری را انجام دهند.

دکتر هاشمیان در پایان گفت: مطمئن هستم که بازیکنان محبوب پرسپولیس و استقلال در بحث مبارزه با دوپینگ و رعایت بازی جوانمردانه از حیث عدم استفاده از مواد نیروزا الگو هستند. آروز می کنم بازیکنان دو تیم، علاقه مندان فوتبال شاهد بازی مهیج و دوست داشتنی از هر دو تیم باشند و بتوانند با خیال آسوده این بازی را برگزار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد