پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

حمودی: مثل دادکان پدرانه رفتار کنند

خبرنگارها و رسانه ها موضوع را حاد کردند

حمودی: مثل دادکان پدرانه رفتار کنند


علی حمودی هم مانند سایر بازیکنان سرباز اعتقاد دارد بازی کردن مجانی در تیم های نظامی جریمه سنگینی است و نباید از فوتبال محروم شوند.


 
 
حمودی که تقریبا از ابتدای فصل بازی نکرده امیدوار است مسوولان بخشش کنند تا او و سایر بازیکنان سرباز بتوانند فوتبال بازی کنند. حمودی در خصوص آخرین شرایط خودش مصاحبه ای با "ورزش سه" انجام داد که می‌ خوانید:

از مسوولان نظام وظیفه ناراحت نیستم

من هنوز امیدوار هستم که این مشکل حل شود و توکلم به خداست. من در این مدت از مسوولان نظام وظیفه ناراحت نشدم. اما بعضی از رسانه و خبرنگاران در این مدت اینقدر این ماجرا را گنده کردند که این ماجرا حاد و رسانه ای شد. اینقدر از مسوولان سوال کردند که داستان ما رسانه ای شد. البته منظوزم بعضی از خبرنگاران است و در این مدت با رسانه ای به غیر از "ورزش سه" مصاحبه نکرده ام.

با زحمت کشیدن به اینجا رسیدیم

در این 4،5 ماه هر کسی ما را دید آروز کرد این مشکل حل شود و ما بتوانیم بازی کنیم. مردم برای ما دعا می‌ کنند و دوست ندارند زندگی مان نابود شود. ما با زحمت کشیدن به اینجا رسیدیم . خدا به هر کسی هنری داده و ما هم فوتبالیست شدیم. مردم واقعا با احترام با ما رفتار کردند و دوست دارند ما به فوتبال مان ادامه دهیم.

ما خودمان را به تیم های نظامی معرفی کردیم

به هر حال تنبیه و جریمه برای تخلف ما بازی کردن در تیم های نظامی است .جریمه ما بازی کردن در تیم های نظامی بود و ما هم خودمان را معرفی کردیم. هنوز هم اعتقاد دارم باید خداراشکر کرد و من ناشکری نمی‌ کنم.

ما را از شغل مان دور نکنند

نیم فصل از فوتبال دور بودیم و تاثیر بازی نکردمان این است که آمادگی جسمانی مان را از دست می‌ دهیم. تاوانی بالاتر از این که پولی نمی‌ گیریم حداقل اجازه ندهند از شغل مان دور شویم. به هر حال ما امیدواریم که ما را ببخشند خیلی از تخلف ها را می‌ بخشند . ما هم که بازی در تیم نظامی را قبول کردیم.

مسوولان نظام وظیفه بزرگی کنند

مسوولان نظام وظیفه قوانین را اجرا می‌ کنند و من این مساله را قبول دارم. من از آقایان باران چشمه، کمالی و صدرالسادات ما را درک کنند. همین اتفاقی که برای ما افتاده برای دیگران درس شده و ما هم به نوعی اشتباه مان را قبول کردیم و به حوزه نظام وظیفه رفتیم. این آقایان صاحب اختیار هستند اما بزرگی کنند و با ما مثل بچه هایشان رفتار کنندتا این غائله ختم به خیر شد.ما از این بلاتکلیفی خسته شدیم و باورکنید مسوولان نظام وظیفه هم از ما خسته تر شدند.

مثل دادکان پدرانه رفتار کنند

آقایان ذوالفقارنسب ، فرهاد کاظمی ، مجید جلالی، رسول خطیبی و سایر مربیانی که از ما حمایت کردند فوتبالی هساتند و شرایط ما را خوب درک می‌ کنند. دست آقای دادکان درد نکند که پشت ما در آمدند. دکتر دادکان عمرش را در فوتبال گذاشته و واقعا از ایشان تشکر می‌ کنم. او درک می‌ کند که در این شرایط زندگی فوتبالیست ها تباه می‌ شود و همه مانند او پدرانه رفتار کنند.

از دایی دلخوری به دلم می‌ ماند

من کسی نیستم که بگویم کسی را می‌ بخشم یا نه.. همیشه علی دایی را دوست داشتم و شخصیتش را دوست دارم. اما همیشه دلخوری در دلم می‌ ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد