پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

تیم منتخب پدیده های لیگ چهاردهم

برترین زیر 23های لیگ امسال

تیم منتخب پدیده های لیگ چهاردهم


لیگ چهاردهم، لیگ‌ پربرخوردی بود. لیگی پرسروصدا و پرحاشیه توام با معرفی مردان تازه وارد به فوتبال ایران. امسال، ستارگان زیادی در آسمان فوتبال ما درخشیده اند و نوید آینده ای خوب را برای فوتبال ما می‌ دهند.


 
 مردان این تیم منتخب را با 2 معیار برگزیده شده اند: اول، افرادی که لیگ سال جاری اولین جولانگاه آنها برای معرفی و درخشش بوده (لیگ اولی ها) و دوم اینکه این نفرات، در حال حاضر کمتر از 23 سال داشته باشند، یعنی متولدین اول خرداد سال 71 به بعد.

این بازیکنان را به خاطر بسپارید:

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (سایپا)
گلر جوان سایپا متولد 26 بهمن 71 است و شناسنامه اش او را شایسته حضور در برزیل 2016 نشان می‌ دهد. میانگین گل های دریافتی اخباری خوب است. او رفته رفته با درخشش زیاد، حامد فلاح زاده را کنار گذاشته مرد اول سنگر سایپا شد.در دروازه های لیگ برتری اخباری تنها گزینه زیر 23 سال ماست اما چهره هایی مثل رشید مظاهری (ذوب) و سیدحسین حسینی ( ملوان ) هم بدکار نکردند اگرچه سن آنها بالاتر از حد امید است .


دفاع راست: یوسف وکیا (فولاد)
متولد 8 مهرماه سال 72 است و آخرین ستاره از آسمان تابناک پدیده ها و جوان های فولاد بود. مردانی که با نسل مبعلی و کعبی و علوی تا پژمان منتظری و بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی، آرش افشین استارت زده و ادامه دادند.


دفاع میانی: محمدحسین کنعانی زادگان (ملوان)
متولد 3 فروردین سال 73 است و در حال حاضر 21 سال و 2 ماه دارد. در تیم پرسپولیس کارش را شروع کرده و در ملوان امسال چهره کرد و یک دفاع میانی مستحکم و منطقی بود. مردی که برای آینده، فریاد می‌ زند.


دفاع میانی: محمد نژادمهدی (پدیده مشهد)
نژادمهدی در پدیده چهره کرد و در این تیم بدل به یک بازیکن موثر شد. متولد 27 مهر 71 است، نژادمهدی که ناباورانه به تیم ملی هم دعوت شده ، بالاتر از سیاوش یزدانی پدیده پیکان قرار می گیرد . رقیبی که یکسال از نژادمهدی بزرگتر است و به همین دلیل در تیم منتخب ما حضور ندارد .


دفاع چپ: سعید قائدی فر (سپاهان)
بازیکن 22 ساله و گرگانی الاصل بالاتر از چهره هایی مثل رضاعلیاری و سعید آقایی در این فهرست قرار گرفته است . او امسال در سپاهان در نزدیک به نیمی از بازی ها به میدان رفت .

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی (پرسپولیس)
احمد نوراللهی مردی که با 140 میلیون تومان قرارداد برای سرخپوشان، ارزشی بیشتر از بازیکنان 950 میلیونی این تیم داشت. متولد 22 بهمن 71 است و شایستگی اش را در لیگ ثابت کرده است.محمدستاری هافبک دفاعی راه آهن هم که در زمان حمید استیلی خوب کار می کرد می توانست در این فهرست باشد .


هافبک وسط : احمد عبدالله زاده (فولاد)
در آغاز لیگ، درخشش های فوق العاده اش او را به سرعت به تیم‌ملی رسانه متولد 16 اردیبهشت 72 است و شاید اگر حذفش در نتیجه مشکلات خدمت سربازی نبود، امروز ستاره لیگ ایران شده بود.به جز او فرشید باقری از صبا هم می توانست در تیم منتخب پدیده ها باشد .


هافبک چپ: میلاد محمدی (راه‌آهن)
با وجود آنکه در نیم فصل اول، شایسته تر کار کرد اما او و برادر دوقلویش که متولد 7 مهرماه 72 هستند آنقدر خوب بودند که جزو تیم منتخب پدیده ها هستند.

هافبک راست: دانیال اسماعیلی فر (ذوب‌آهن)
از اوج گمنامی به نهایت اعتبار رسیده مردی که متولد 7 اسفند 71 و از مردان شایسته ایران در مسابقات آتی انتخاب المپیک است. او 4 هفته متوالی در تیم منتخب لیگ حضور یافت.محسن کریمی هافبک جوان استقلال هم در این پست مد نظر بود اما اسماعیل زاده بی رقیب کار کرد.


مهاجم: مهدی طارمی (پرسپولیس)
متولد 27 تیر 71 است، حیف که سنش به تیم‌ملی امید نمی‌ رسد، قدرت بدنی بالا و تمرکز فوق العاده، اعتماد به نفسی شایسته و اخلاقی خوب دارد. طارمی به دلیل اولین سال حضور در لیگ در تیم پدیده ها حضور دارد و الا سن اش بالاتر از امید است.


مهاجم: ارسلان مطهری (نفت‌تهران)
فرصت طلب و شایسته است، رکورددار گلزنی در 5 دقیقه آخر بازی است. ارسلان مطهری 6 گل از 8 گل خود را در این مقاطع از زمان زده است. او متولد 29 اسفند 71 است.در خط حمله امین درویشی و رضا کرملاچعب نیز حضور شایسته ای در لیگ داشتند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد