پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

عالیشاه: تیم‌های دیگر ما را مسخره می‌کنند

مگر طبقات هتل جای تمرین است

عالیشاه: تیم‌های دیگر ما را مسخره می‌کنند


امید عالیشاه یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل بود. عالیشاه به عنوان بال کناری آنقدر موثر بازی کرد تا در نهایت کارلوس کی روش هم تصمیم به دعوت او به تیم ملی گرفت.


 
 گزینه اولم پرسپولیس است

در مورد شالروا و پیشنهادهای خارجی نمی خواهم حرفی بزنم. فقط امیدوارم تکلیف پرسپولیس هر چه زودتر مشخص شود. گزینه اولم پرسپولیس است. فقط به شرطی که شرایط مهیا باشد. این فصل خیلی زجر کشیدیم. این تغییرات مداوم مدیریتی و مربیگری اصلا در شان پرسپولیس نبود. اگر مشکلات حل شود و شرایط ایده ال باشد اولویتم برای فصل بعد پرسپولیس خواهد بود.

10 سال پیر شدم

این فصل به اندازه 10 سال پیر شدم. خیلی تحت فشار بودیم. انتظار که بالا می رود ، فشار روی بازیکنان را مضاعف می کند.این فصل چند برابر فصل قبل مشکل داشتیم. همین مشکلات ناخوادگاه به بازیکنان نیز منتقل می شود. خوشحالم که فصل کابوس وار پرسپولیس تمام شد. باید مسئولان فکری بکنند. نمی دانم خصوصی سازی یا جذب اسپانسر اما باید چند بازیکن خوب جذب شوند تا پرسپولیس از این شرایط رها شود.

تیمهای دیگر ما را مسخره می کنند

تغییرات فنی و مدیریتی روی ما هم اثر گذاشت. این فصل حتی در دریافت مطالبات هم مشکل داشتیم. اصلا مطالبات را کاری نداشته باشید، ما لباس تمرین هم نداشتیم که بپوشیم. یکسری از بازیکنان آل اشپورت می پوشیدند و گروهی دیگر مکرون. داستان لباس بازی ما را هم که خودتان می دانید. باید چسب می زدیم تا داخل زمین برویم. تیمهای دیگر بخصوص در آسیا وقتی البسه و امکانات ما را می دیدند مسخره مان می کردند. واقعا برای پرسپولیس جالب نبود که با این امکانات در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

مگر هتل سالن ورزشی است؟

امکانات یک تیم محلی هم مثل پرسپولیس نیست. یک بار نشد ما لباسی بپوشیم که یکدست و با یک برند باشد. روز بازی با الهلال هم دیدید که کجا تمرین کردیم. این اتفاق تلخی است که در یک هتل 5 ستاره تمرین کنی. آن هم در طبقه اول و جایی که مسافرها در اتاق هایشان مشغول استراحت بودند. شما جای مسافرها بودید شاکی نمی شدید؟ ما طبقه اول می چرخیدیم، انگار که در زمین تمرین می دویم! اصلا مگر هتل، سالن ورزشی است؟

50 درصد طلبکارم

از تیمی که در تمرین ریکاوری اش هر بازیکنی یک رنگ لباس می پوشد انتظاری نیست که مطالبات بازیکنان پرداخت شود. من پرسپولیس را دوست دارم و دیدید که در زمین هم تلاش می کنم تا بهترین بازی ام را انجام بدهم اما بخدا این شرایط در شان پرسپولیس و هوادارانش نیست. من 50 درصد از پول قراردادم را طلب دارم. هم از فصل قبل و هم از این فصل. فقط امیدوارم شرایط پرسپولیس مساعد شود تا برای فصل بعد امیدوار باشیم و جواب محبت هواداران را بدهیم.

الهلال در تهران و ریاض بهتر از ما بود

واقعیتش الهلال هم در تهران و هم در ریاض از ما بهتر بازی کرد. الهلال تیمی حرفه ای است با امکاناتی فوق العاده. آنها چند زمین تمرین دارند و چند بازیکن خارجی درجه یک. خب مشخص است با این امکانات نتیجه هم می گیرند. می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما اوائل نیمه دوم و وقتی گل دوم را خوردیم به هم ریختیم. ما بازیکنان ایرانی روحی روانی هستیم. وقتی گل دوم را دریافت کردیم دیگر نشد کاری بکنیم. الان هم فقط امیدوارم که پرسپولیس به ثبات و شرایطی بهتر از فصل قبل برسد تا روزهای خوب از راه برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد