پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

منصوریان نیاید و قلعه نویی بماند!

پیشنهاد عضو هیئت مدیره استقلال :

منصوریان نیاید و قلعه نویی بماند!


مسعود معینی و عباس کردنوری دو عضو هدئت مدیره استقلال موافق ابقای امیرقلعه نویی در سمت سرمربی استقلال اند .


 
 مسعود معینی عضو ابقا شده هیئت مدیره استقلال که با حضور علیرضا منصوریان در این باشگاه موافق نیست در این باره می گوید : نفرات فنی در مباحث فنی به استقلال کمک خواهند کرد و قطعا کارهای مالی را دیگر دوستان انجام می دهند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره سرمربی فصل بعد آبی ها هم گفت : نگاه من به قلعه نویی بسیار ارزشمند است و انتظار دارم باشگاه به این مسئله توجه کند. اگر بنا به حفظ قلعه نویی باشد، می توان با این نگاه که باشگاه بزرگتر از سرمربی است، او را حفظ کرد. اگر قلعه نویی فقط به فوتبال بپردازد در هر تیمی موفق است. تقریبا موافق حفظ قلعه نویی در استقلال هستم اما برای این مساله شروطی دارم که باید به او اعلام شود.

معینی گفت: بازیکنانی که قلعه نویی ساخت و به تیم ملی معرفی کرد پاسخ مناسبی به محبت های قلعه نویی ندادند و این اصلا زیبا نیست در حالیکه در همین تیم نفت هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت شد، جان خود را برای منصوریان فدا می کرد. بازیکنان ملی پوش استقلال می توانستند با بازی فداکارانه مشکلات قلعه نویی را کاهش دهند. قلعه نویی از روز اول هم یکی از گزینه ها بوده ولی بازهم از سکوت او تعجب می کنم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص منصوریان، گفت: او شرایط یک مربی خوب را دارد زیرا بازیکن خوبی بوده، محبوب است و فوتبال اروپا را به خوبی مطالعه کرده و همه این ها دست به دست هم می دهد تا در سال آینده بتواند در استقلال موفق شود. اگر در خصوص او بلوغ زودرس ایجاد شود، به سرنوشت حمید استیلی که یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران می توانست باشد، تبدیل خواهد شد.

وی افزود: به عنوان یک بزرگ تر از منصوریان می خواهم در روند پیشرفت خود عجله نکند و به خوبی می دانم شرایط بی حاشیه باشگاه نفت با استقلال قابل قیاس نیست. باید منصوریان با نفت به ادامه کار خود در لیگ قهرمانان برسد و این افتخار بزرگی برای او است و از این طریق می تواند به تجربیات خود اضافه کند.

معینی خاطرنشان کرد: منصوریان خودش علاقه زیادی برای حضور در استقلال دارد اما فکر می کنم باید با تدبیر بیشتری یک روز دیگر به استقلال بیاید.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بار دیگر با تمجید از قلعه نویی، گفت: قلعه نویی یک شخصیتی دارد که هیچ وقت تابع کسی نیست و این بسیار خوب است که او می تواند تیم های بزرگ را به خوبی اداره کند.تیم های بزرگ نیاز به مربیان بزرگ دارند و قلعه نویی تمام این وی‍ژگی ها را دارد.

همچنین عباس کردنوری در این باره گفته است: هیچ کس نمی تواند حکم کند قلعه نویی در استقلال نباشد. ایشان توان هدایت استقلال را دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد