پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

جبهه گیری بازیکنان رئال علیه تیم پزشکی باشگاه


گزارش مارکا

جبهه گیری بازیکنان رئال علیه تیم پزشکی باشگاه


تیم پزشکی باشگاه رئال مادرید به رهبری خسوس اولمو، از سوی بازیکنان رئال مادرید متهم به جاسوسی شده اند.


 
 جنگ بین بازیکنان و تیم پزشکی رئال مادرید و در راس آن، دکتر خسوس اولمو، وارد مراحلی بسیار جدی شده است و باشگاه رئال مادرید به واسطه این مشکل بزرگ، انتظار دردسرهای جدیدی را می کشد.

در حالیکه بازیکنان رئال در فصل گذشته به شدت از عملکرد خسوس اولمو شکایت داشتند و از پرز خواسته بودند او را از باشگاه اخراج کند، در میان تعجب، رئیس باشگاه، اقدام به دادن سرپرستی تیم پزشکی به دکتر اولمو با تمام اختیارات داد؛ مساله ای که باعث شگفتی بازیکنان رئال مادرید و نارضایتی شدید آنها شد؛ ولی آنها قول دادند که در این زمینه عقب نشینی ای در کار نخواهد بود.

به ادعای مارکا، بازیکنان رئال تصمیم گرفته اند که اجازه ورود دکتر اولمو و کادر او به داخل رختکن ورزشگاه برنابئو و حتی کمپ والدبباس را ندهند و این موضوع را به اطلاع وی نیز رسانده اند. راموس به عنوان کاپیتان رئال، به تازگی از تک تک بازیکنان در مورد این تصمیم نظرخواهی کرده و اکثریت بازیکنان با تحریم کادر پزشکی موافقت کرده اند.

دو اتهام بزرگ به اولمو و دستیارانش وارد شده است: اولی نقش بزرگ او در اخراج آنچلوتی در انتهای فصل گذشته و دومی جاسوسی از بازیکنان رئال است. بازیکنان رئال معتقدند که اولمو با گزارش های نادرستش از آنچلوتی به پرز، او را متقاعد کرده که علت افزایش تعداد مصدومان این تیم در سه ماه انتهایی فصل گذشته، شیوه های نادرست آماده سازی کارلتو بوده و نه کم کاری تیم پزشکی. همچنین آنها معتقدند که اخبار سری رختکن رئال مادرید، توسط اولمو به رسانه ها درز پیدا کرده اند.

به همه این دلایل، بازیکنان رئال حداقل توقعشان از ریاست باشگاه، اخراج اولمو بود اما نه تنها چنین نشد که اولمو حالا سرپرست تیم پزشکی رئال مادرید است، سرپرستی که دیگر اجازه ورود به رختکن باشگاه را هم نخواهد داشت.

در حال حاضر و در فصل جدید نیز رئال مادرید از تعداد زیاد مصدومانش رنج می برد و جالب اینکه بازیکنان این تیم برای معالجه به نزد فیزیوتراپ های سابق باشگاه که به دلیل مخالفت با اولمو از سمت خود استعفا داده بودند می روند. باید دید که در نهایت این جنگ عجیب، چه سرانجامی خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد