پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

نگرانی برانکو از 3 اخطاره شدن طارمی

برانکو حتی 1 درصد هم نمی‌خواهد روی غیبت طارمی در دربی فکر کند

نگرانی برانکو از 3 اخطاره شدن طارمی


برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس کماکان از تصمیم داور بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان در دادن کارت زرد به مهدی طارمی شوکه است.


 
  سرمربی قرمزپوشان که از نمایش تیمش در مشهد کاملا راضی است از حالا خود را آماده بازی دشوار با ملوان می‌کند. پرسپولیسی‌ها که در جام حذفی در تهران مقابل ملوان قرار گرفته بودند به دشواری از سد شاگردان حمید استیلی گذشتند و یقینا مسابقه آنها در هفته آینده نیز به همان دشواری خواهد بود.

این بازی البته یک مشکل دیگر را هم در بطن خود دارد و آن موضوع حساسیت‌های طبیعی پیش از دربی است. ملوان آخرین حریف پرسپولیس قبل از دربی خواهد بود و به صورت طبیعی می‌تواند از موج حساسیتی که برای این بازی استفاده شده سود ببرد.

برای پرسپولیسی‌ها نکته مهم این است که بازیکنان با نهایت سلامت به دربی برسند و همین مسئله موجب می‌شود آنها نهایت احتیاط را در عملکردشان به کار بگیرند. از جمله این بازیکنان مهدی طارمی است که در صورت کسب یک اخطار از دربی محروم خواهد شد و برانکو در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: من به داور بازی با سیاه‌جامگان کاملا احترام می‌گذارم اما تصمیم ایشان در دادن کارت زرد به مهدی طارمی به هیچ وجه قابل قبول نبود. فکر می‌کنم خطا روی طارمی انجام گرفت و باید پنالتی به سود ما اعلام می‌شد ولی نه تنها این اتفاق نیافتاد بلکه بازیکن ما کارت زرد گرفت. حالا طارمی با توجه به اینکه دو اخطاره است در بازی با ملوان به صورت طبیعی ذهنش با این موضوع درگیر خواهد بود و ممکن است با آن کیفیت همیشگی به میدان نرود.

برانکو که حتی 1 درصد هم نمی‌خواهد روی غیبت طارمی در دربی فکر کند در تمرینات به طور ویژه با این بازیکن بوشهری صحبت خواهد کرد. طارمی باید در بازی ملوان از حرکات ریسکی خود کم کند تا سلامت به دربی برسد. اینکه برانکو او را در ترکیب مسابقه آینده قرار ندهد اتفاقی است که احتمال چندانی ندارد چرا طارمی برای حضور در کورس آقای گلی به حضور در تمامی بازی‌ها احتیاج دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد