پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

واکنش مدیرعامل نفت به اظهارات منصوریان


در مقابل نتایج ضعیف نفت سکوت کردم

واکنش مدیرعامل نفت به اظهارات منصوریان


منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت عنوان کرد با وجود اینکه هیچ‌چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی در حال حاضر مثل همیشه از علی منصوریان حمایت می‌کند.


 
 گفت: من از شما گله‌ای ندارم که با منصوریان گفتگو کردید چون این کار شما در عالم حرفه‌ای و ژورنالیستی انجام شد. اما ناراحتی من این است که چرا بلافاصله بعد از این گفتگو با خود من تماس نگرفتید تا من مجبور شوم در رسانه‌های دیگر صحبت‌هایی را انجام دهم، البته من می‌پذیرم که رسانه‌ها دنبال جذابیت هستند و از ماست که بر ماست. الان هم قصد ندارم دیگر در مورد این مسائل صحبتی انجام دهم و ترجیح می‌دهم بعد از این بازی با خود منصوریان جلسه بگذارم و صحبت کنم تا اینکه بخواهم در رسانه‌ها جوابی به ایشان بدهم.

نفت هیچ بدهی از سال‌های گذشته ندارد

 مشکلات مالی نفت دیر یا زود حل می‌شود. من مصاحبه‌ای از آقای رضائیان مدیرعامل ذوب در روزهای گذشته دیدم که او در مورد ۱۲ میلیارد بدهکاری باشگاه از سنوات قبل صحبت می‌کرد. در حالی که شاید نفت جزو محدود باشگاه‌هایی باشد که کل حساب‌هایش را با بازیکنانش صفر کرده است ولی از مبلغ امسال قرارداد بازیکنان درصد کمی را به آنها پرداخت کرده‌ایم. در حال حاضر هم در تلاش هستیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم اما فراموش نکنید که در حال حاضر کشور در وضعیت خاص اقتصادی به سر می‌برد.

تبلیغات محیطی می‌توانست بخشی از مشکلات ما را حل کند

۷، ۶ میلیارد تبلیغات بخش محیطی در سازمان لیگ وصول نشده است و در حالی که می‌بایست ۵۰ میلیارد به سازمان لیگ پرداخت شود حتی یک ریال هم وصول نشده است. این بودجه برای درنهایت قرار است به باشگاه‌ها برسد. این بودجه‌ای است که سازمان لیگ قرار بود برای حمایت باشگاه‌ها اختصاص دهد و اگر این اتفاق می‌افتاد بخشی بزرگی از مشکلاتی که امروز در فوتبال شاهد آن هستیم حل می‌شد و بدهی‌ها هم سبک می‌شد.

ازلحاظ اخلاقی توقع داریم بازیکنان نفت صبور باشند

 خوشبختانه در نفت ما تمام طلب‌های گذشته را صفر کرده‌ایم. بازیکنانی که در نفت حضور داشتند می‌دادند که در تیم ما پرداخت مبلغ قرارداد دیر یا زود دارد ولی سوخت‌وسوز ندارد. تلاش ما این است که تا نیم‌فصل مبلغ ۳۰ تا ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کنیم. از لحاظ اخلاقی ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بازیکنان ما اگر چنین اتفاقی نیفتاد، صبور باشند ولی در از لحاظ قانونی اگر بازیکنی تا نیم‌فصل ۳۰ درصد مبلغ قراردادش را دریافت نکرده باشد، می‌تواند قراردادش را فسخ‌شده بداند و به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود و نیازی به بد اخلاقی در این مورد نیست ولی من با جرات می‌توانم بگویم که ۵، ۴ تیمی که بالای سر ما در جدول هستند هیچکدام ۳۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت نکرده‌اند.

از کادر فنی نفت حمایت کردیم

* از هفته‌ها قبل اخباری مبنی بر حضور حسین فرکی به نفت شنیده می‌شود، چقدر این خبر صحت دارد؟
 قنبرزاده: ما همیشه از کادر فنی حمایت کردیم. البته قبول دارم که نتایج ضعیف نفت تا هفته چهاردهم نتوانسته انتظارات را بر آورده کند. برای تیمی که سال گذشته در دو فینال حاضر بود حضور در رده دوازدهم جدول جایگاه مناسبی نیست. این حرف شخص من نیست و حتی خود آقای منصوریان هم بارها در مصاحبه‌هایش عنوان کرده که از نتایج رضایت ندارد. ولی عدم رضایتمندی ما از عملکرد نفت ربطی به این مساله ندارد که ما از کادر فنی حمایت نمی‌کنیم. من همه مشکلات را هم میدانم و درک می‌کنم مشکلات مالی و ۷، ۶ مصدومی که ما داریم را نمی‌توان نادیده گرفت.

در مقابل نتایج نفت، حوصله کردیم

 این انتظار از آقای منصوریان می‌رفت که در زمانی که ما در مقابل نتایج تیم حوصله کرده‌ایم آقای منصوریان هم در مورد مسائل مالی صبوری کند و یک روز قبل از بازی با صحبت‌هایش آرامش تیم را برهم نزند. این کار آقای منصوریان غیرحرفه‌ای بود و در حالی که ایشان می‌توانست با حضور در باشگاه این مشکلات را مطرح کند من نمی‌دانم چرا ترجیح داد که مسائل خانوادگی را در رسانه‌ها حل کند.

تا امروز بحث جدایی منصوریان مطرح نشده است

 در مورد تغییر کادر فنی سؤال کردید باید بگویم که من همیشه به ثبات عقیده دارم و فکر می‌کنم در حال حاضر تغییرات نمی‌تواند مثبت باشد، ولی هیچ‌کس نمی‌دانم تا آخر فصل چه اتفاقاتی می‌افتد شاید در پایان نیم‌فصل ما کمتر از ۳۰ درصد مبلغ قرارداد ایشان را پرداخت کنیم و او طبق قانون بخواهد از نفت جدا شود. تا امروز با وجود مشکلاتی که وجود داشته هیچ بحثی مبنی بر جدایی علیرضا منصوریان در مدیریت و یا هیات مدیره باشگاه مطرح نشده است.  اما منصوریان باید برای صحبت‌هایی که انجام داده بعد از بازی به باشگاه بیاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد