پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران
پرتال فوتبال برتر  ایران|| کلوب فوتبال

پرتال فوتبال برتر ایران|| کلوب فوتبال

کلوب فوتبال لیگ برتر ایران

پیکان قهرمان دور رفت دسته اول

نتایج بازی‌های پایانی دسته اول در دور رفت

پیکان قهرمان دور رفت دسته اول


روز پایانی دور رفت رقابت های دسته اول آزادگان با ناکامی تیم صدرنشین فجر سپاسی و قهرمانی پیکان به پایان رسید.


 
 روز پایانی دور رفت رقابت های دسته اول آزادگان با ناکامی تیم صدرنشین فجر سپاسی و قهرمانی پیکان به پایان رسید.
 
امروز و در هفته پایانی رقابت های دسته اول آزادگان فجر سپاسی که هفته های متوالی صدرنشین لیگ بود در دیدار خانگی با نفت آبادان مغلوب این تیم شد تا قهرمانی دور رفت را از دست بدهد. تیم پیکان که چند هفته ایی پشت سر فجر گام بر می داشت در هوای سرد اردبیل تیم شهرداری این شهر را شکست داد تا علاوه بر صعود به صدر جدول قهرمانی دور رفت را هم به نام خود بزند.

در رشت تیم داماش همانند اکثر بازی های خانگی برابر حریف خود به پیروزی رسید. رشتی ها با ارایه یک بازی با برنامه تیم مدعی خونه به خونه را شکست داد.

آلومینیوم اراک در بوشهر با سه ضربه پنالتی مغلوب ایران جوان شد، ماشین سازی و نساجی با نتیجه مشابه 1-2 از سد گل گهر و خیبر عبور کردند. پارسه تیم الومینیوم هرمزگان را 2-3 شکست داد گیتی پسند و مس رفسنجان هم تنها بازی بدون گل هفته را رقم زدند.

در حالیکه با برگزاری بازی های هفته نوزدهم دور رفت لیگ آزادگان به پایان رسیده و تیم ها می بایستی به تعطیلات نیم فصل بروند ولی برای اینکه بازی های دسته اول و لیگ برتر به طور همزمان به پایان برسد ، تیم های دسته اولی پنج شنبه 2 دی هفته بیستم بازی ها را برگزار می کنند و پس از آن تعطیلات نیم فصل شروع خواهد شد.

فجرسپاسی صفر– نفت آبادان 2؛ نفت قهرمانی را فجر گرفت

گل ها : علی عبداله زاده (52) و احسان عبدی (73)
فجرسپاسی که از شانس زیادی برای قهرمانی دور رفت برخوردار بود ولی با شکست خانگی برابر نفت آبادان به رده دوم سقوط کرد تا پیکان که در اردبیل از شهرداری این شهر عبور کرد جای آنها را در صدر جدول بگیرد. نفت آبادان که با مربیسان پرتغالی اش چهره ایی دفاعی داشت در دو هفته گذشته که با مربیان بومی به مصاف حریفان رفت چهره ایی تهاجمی داشت و موفق شد دومین برد خود را در شیراز برابر فجر سپاسی جشن بگیرد. نفتی ها با این برد 27 امتیازی شده و پس از ماشین سازی در رده هفتم قرار گرفتند.


شهرداری اردبیل 1- پیکان تهران 2 ؛ قهرمانی پیکان در سبلان

گل ها : پیمان رنجبری (62) برای شهرداری – جواد ضیغمی (68) و مجتبی شیری (73)
پیکانی ها برای اینکه صدرنشین لیگ و قهرمان دور رفت شوند می بایستی اولاً از سد شهرداری عبور می کردند و ثانیاً فجرسپاسی هم در شیراز مغلوب نفت آبادان می شد که از بخت خوب پیکانی ها هر دو شرط عملی شد تا شاگردان علیرضا مرزبان قهرمانی دور رفت را به نام خود ثبت کنند. شهرداری چی ها که چند هفته ایی بود روی نوار خوشبختی گام بر می داشتند در دیدار با پیکان که به دلیل آماده نبودن زمین مسابقه 15 دقیقه دیرتر از موعد مقرر شروع شد تلاش زیادی کردند تا در خانه نبازند ولی بازی حساب شده پیکانی ها باعث شد تا شاگردان ممی احمدزاده به رغم بازی جسورانه در خانه مغلوب شوند.

داماش گیلان 2- خونه به خونه بابل 1؛ داماش ترمز خونه به خونه کشید

گل ها : محمد حیدری (4) و سعید طالبی (21) برای داماش – علیرضا نظیف کار (67-پنالتی)
خونه به خونه بابل که تا هفته هجدهم رده سوم لیگ را در اختیار داشت با شکست برابر داماش به درده چهارم سقوط کرد تا مس کرمان پس از هفته ها به جای آنها در جایگاه سوم قرار بگیرد. داماشی ها همانطور که در بازی های قبلی خود در رشت برابر حریفان ریز و درشت خود برنده شده بودند در دیدار با تیم مدعی خونه به خونه هم تیم برتر میدان شدند تا با این برد تا رده سیزدهم جدول صعود کنند.

ایران جوان بوشهر 3– آلومینیوم اراک صفر؛ هت تریک ایران جوان در پنالتی

گل ها : اویس کرد جهان (12-پنالتی و 85 پنالتی) و سجاد فیض الهی (82 - پنالتی)
دوئل استاد و شاگرد در دیدار تیم های ایران جوان و آلومینیوم با سه گلی که بوشهری ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند به سود شاگرد تمام شد.آلومینیوم اراک که هدایت آن بر عهده غلامرضا دلگرم ؛ سرمربی اول فصل ایران جوان است در دیدار با میزبان بوشهری خود سه بار از روی نقطه پنالتی دروازه اش گشوده شد تا سعید مفتخر کمک مربی دلگرم که پس از او سرمربی ایران جوان شده بود برابر استاد سه امتیاز کامل به حساب ایران جوان واریز کند.


ماشین سازی تبریز 2 – گل گهر سیرجان 1؛ بازی گرم در هوای سرد

گل ها : امین قاسمی نژاد (49 و 66) برای ماشین سازی – مجتبی بیژن (8 –گل به خودی)
دیدار تیم های ماشین سازی و گل گهر از همان آغاز بازی پر شور و حرارت بود تا جاییکه تماشاگران حاضر در ورزشگاه سردی هوای تبریز را حس نکردند. دروازه تیم ماشین سازی به رغم بازی هجومی این تیم در همان دقایق نخست روی اشتباه مدافع میانی خودش باز شد تا نیمه اول به سود گل گهر تمام شود. در نیمه دوم ماشین سازان برای جبران گل خورده یکپارچه روی دروازه گل گهر یورش بردند و با دو گلی که امین قاسمی نژاد به ثمر رساند در نهایت موفق شدند حریف پرتلاش خود را با نتیجه 1-2 شکست دهند.

گیتی پسند اصفهان صفر- مس رفسنجان صفر ؛ تنها بازی بدون گل

دیدار تیم های گیتی پسند و مس رفسنجان تنها بازی بدون گل در آخرین هفته دور رفت رقابت های دسته اول بود. در این دیدار هر دو تیم بیش از آنکه به فکر گلزنی باشند در پی بسته نگه داشتن دروازه و گل نخوردن بودند که اتفاقاً در این تفکر موفق هم بودند.

نساجی مازندران 2 – خیبر خرم آباد 1؛ نساجی برنده پرطرفدارها

گل ها : هانی اسماعیلی (45 و 63) برای نساجی – حسین جودکی (56) برای خیبر
تیم نساجی با پیروزی برابر نساجی دوئل تیم های پرطرفدار را به سود خود به پایان برد تا با تصاحب سه امتیاز این دیدار 25 امتیازی شده تا رده نهم صعود کرد. در نیمه اول نساجی حملات زیادی روی دروازه خیبر داشت تا اینکه در دقیقه پایانی به گل رسید. خیبری ها در این نیمه با چشم دوختن به ضدحملات چشم به باز کردن دروازه نساجی داشتند ولی دفاع خوب نساجی ضد حملات آنها را عقیم گذاشت. در نیمه دوم خیبر با در دست گرفتن نبض بازی گل تساوی را به ثمر رساند ولی پس از آن عقب نشینی کرد تا نساجی صاحب توپ و میدان شود و با به ثمر رساندن گل دوم برنده دیدار تیم های مردمی و پرطرفدار لیگ شوند.
 
در حاشیه : در پایان بازی محمد پهلوان زاده ؛ بازیکن تیم خیبر با داور مسابقه درگیر شد و به همین دلیل داور به رغم اتمام بازی به کارت قرمز نشان داد. این بازیکن که اصالت بابلسری دارد فصل قبل هم که پیراهن ایران جوان را به تن داشت در پایان بازی با نساجی حاشیه سازی کرده بود. فرزاد بهاری ؛ بازیکن نیمکت نشین خیبر که از رفتار همبازی خود ناراحت شده بود به پهلوان به صورت جدی تذکر داده و از او خواست راهی رختکن شود.

پارسه تهران 3– آلومینیوم هرمزگان 2؛ پیروزی پارسه با حضور پاشازاده

گل ها : محمد ابراهیم رضا زاده (9) ، مرتضی رنجبر (49 – پنالتی) و امیر حسین موسی زاده (90) برای پارسه – اکبر صغیری (2 و 40 - پنالتی) برای آلومیینوم
تیم قعر جدولی پارسه تهران در دیدار پر گل موفق شد آلومینیوم هرمزگان را با نتیجه 2-3 مغلوب کند. پارسه ایی ها با این برد 17 امتیازی شده و در همان جایگاه نوزدهم باقی ماندند. مهدی پاشازاده ؛ سرمربی سابق پارسه تماشاگر ویژه بازی دو تیم بود.
 
در حاشیه : در پایان بازی بین بازیکنان نیمکت نشین آلومینوم و مربیان این تیم درگیری لفظی به وجود آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد